دوست داشتن تو…..

عشق اول و پایان

دوست داشتن تو…..

من بلد نیستم دوستت نداشته باشم

بلد نیستم حرف دلم را نگویم

حتی بلد نیستم نگویم می خواهمت وقتی می خواهمت

بلد نیستم نخندم وقتی باتوم

حتی اخم کنم وقتی ناراحتم

من هیچ کار مهمی را بلد نیستم جز دوست داشتن تو….

دوست داشتن تو-کلبه ی عشق

 



نظرات شما عزیزان:

nadi
ساعت17:25---28 مهر 1392
salam hamsaram hamaro link kardi joz hasareto gode man asheghetam omram
پاسخ:salam linket kardam fadat booooooooooooooooooooooooooooos


nadi
ساعت17:38---21 مهر 1392
salam aghaye golam khobi fadat sham delam ghad ye gonjeshk kouchoulou ke mamanesho gom karde vasat mitape az deltangiye ziyad kojayi ke aroumam koni ba harfat asheghetam eshgham
پاسخ:salam mersi to khobi? fadat manam hamin tour asheghetammmmmmmmmmmmmmmm zendgim


MOSTAFA
ساعت19:05---30 شهريور 1392
چه حس قشنگیه وقتی میشی مَحرمِ دل یکی ..



یکی ک بهش اعتماد داری ..



بهت اعتماد داره ..



از دلتنگی هاش برات میگه ..



از دلتنگی هات براش میگی ..



آروم میشه .. آروم میشی ..



حسی ک هیچوقت به تنفر تبدیل نمیشه ..



این حس مثل قطره های بارون پاکه ..!!



همچین آدمی رو تو زندگیتون دارین؟

دیدی دوباره بهت سرزدم

بیا آپم راستی لینکمو درستش کن تو وبت
پاسخ:سلام مصطفی جان مرسی حتما بت سر میزنم چشم درست میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:, ساعت 11:42 توسط آریا |